Tudi tokrat se papež ni
izneveril samemu sebi in katoliškemu nauku. Sprva se je srečal s
politiki oz. državniki in tako jasno nakazal oz. potrdil, kaj je
bistvo Vatikana in katoliške cerkve: oblast, oblast in še enkrat
oblast. Vera je za papeža drugotnega pomena, s katoliškimi verniki
se je na maši srečal šele ob koncu prvega dne obiska in to po
tistem, ko je opravil pogovore s kanclerko, nemškim predsednikom in
nagovoril nemške poslancev v parlamentu.
S kanclerko se je papež
pogovarjal tudi o krizi na mednarodnih finančnih trgih. Ni čudno,
saj lahko ta kriza negativno vpliva na nepredstavljivo bogastvo
katoliške cerkve, ki šteje več 1000 milijard evrov in je potrebno
krizo zato čimprej končati, da cerkev ne bi postala siromak. Da bi
se papež s kanclerko pogovarjal o krizi, ker bi ga skrbela usoda
ljudi, ni verjetno. Njega usoda ljudi ne zanima, kar je dobro
razvidno med drugim iz pedofilskih škandalov, kjer je vedel, kaj se
dogaja z otroki, pa je namesto njih ščitil storilce, torej lasten
kler, ali pa iz zgodovine, ko je cerkev lastnoročno ali s pomočjo
drugih pobila desetine milijonov ljudi. Mogoče sta se kanclerka in
papež pogovarjala tudi o tem, kako še bolj ožemati ljudstvo, kajti
tako cerkev kot pravna država sta organizaciji, ki sta ustvarjeni za
to, da se jemlje večini in daje manjšini: jemlje se revnim in daje
bogatim.
Mogoče je papež na obisku
pri kanclerki in predsedniku prosil za pomoč za lačne na Afriškem
rogu, kjer dnevno umirajo ljudje. Mogoče pa tega ni storil, temveč
to pomoč pričakuje od nemškega ljudstva. Namesto da bi v imenu
cerkve dal denar za izkoreninjenje lakote na tem področju, saj ima
tisoče milijard, prosjači pri drugih, pri tem pa so ga polna usta
ljubezni do drugih in kako cerkev pomaga revnim. Kolikor pomaga,
pomaga v glavnem s tujim denarjem. Karitas živi na tujem in ne
cerkvenem denarju oz. sredstvih. Nemška država je leta 2002 dala
karitasu okoli 24 milijard evrov, verjetno so podobne številke tudi
danes. Podobno je v Sloveniji, kjer je večina sredstev v karitasu
necerkvenih, veliko je tudi javnih sredstev.
Papež je med svojim obiskom
opozoril, da se povečuje ravnodušnost do vere. Ali ni mogoče ravno
papež tisti, ki je najbolj ravnodušen do vere? Če bi se mu res šlo
za vero, bi sprva imel mašo in šele na to bi se odpravil k
politikom, če bi se sploh, saj krščanska vera s politiko nima kaj
dosti skupnega. Še posebej ne, ker je tudi v Nemčiji država ločena
od cerkve. Ali ni rekel Jezus, da dvema gospodarjema ni mogoče
služiti? Bi tudi Jezus šel na obisk h kanclerki, kjer bi se
pogovarjali o finančni krizi, in predsedniku, poleg tega pa bi solil
pamet tistim nemškim poslancem, ki bi bojkotirali njegov govor, kar
je naredila cerkev?
Ni komentarjev:
Objavite komentar