Na to mnenje so se odzvale tudi
judovska in islamska skupnost ter katoliška cerkev. Prva
poudarja,
da
je
obrezovanje
dečkov
pomemben
del
izražanja
judovske
vere,
islamska
skupnost
meni,
da
je
varuhovo
stališče
kršenje
verske
pravice
muslimanov.
Po
mnenju
katoliške
cerkve
je
stališče
varuhinje
v
nasprotju
z
zakonodajo
in
pomeni
kršitev
človekovih
pravic,
predvsem
verske
svobode,
zaradi
česar
izraža
podporo
judom
in
muslimanom.
Rezultat obrezovanja je, da otrok
izgubi del svojega telesa. Njegovo telo ni več takšno, kot je bilo
prej, saj mu manjka del. Ali ni telo zato iznakaženo? Ker k temu
posegu v večini primerov otroci ne dajo soglasja, pomeni to hud
poseg v njihovo telesno, lahko pa tudi v duševno nedotakljivost,
odvisno od tega, kako bo otrok to doživljal kasneje.
Nerazumljivo je, da takšno krvavo
prakso prakticirajo nekatere verske skupnosti. Te otroke očitno
smatrajo za svojo „last“ in menijo, da lahko z njimi delajo, kar
hočejo, tudi da jim odvzamejo del telesa. Otroci so tako objekt
verske prakse svojih staršev oz. verske skupnosti, v kateri so
starši. Nerazumljivo je tudi, da starši svojemu otroku, za katerega
večinoma trdijo, da ga ljubijo, odvzamejo del telesa in ga s tem
zaznamujejo! Kje je tu ljubezen, če poškoduješ oz. iznakaziš
lastnega otroka? Kakšna vera je to, ki zahteva, da se otroku odvzame
del telesa, ki ima svojo funkcijo, sicer ga sploh ne bi bilo? Kakšen
bog je to, ki to zahteva oz. dopušča? Ali ima lahko takšen bog
„domovinsko pravico“ v Sloveniji, če poziva k iznakaženju otrok
in kršenju najelementarnejše otrokove pravice, pravice do telesne
nedotakljivosti? Ali je obrezovanje del vere, ali pa nevera, ki ima
lahko hude posledice za otroka?
Cerkev pravi, da je obrezovanje del
verske svobode. Kakšna svoboda je to, če namerno iznakaziš
lastnega otroka? Prakticirati lastno versko svobodo na telesu drugega
človeka, ki se temu niti upreti ne more in ga pri tem celo
iznakaziti, ne more imeti z Bogom nobene zveze. Lahko pa jo seveda
ima s cerkvenim bogom podzemlja!
Varuhinja je na kritike odgovorila s
predlogom, da bi se to zakonsko uredilo, s čimer bi postalo
obrezovanje iz verskih razlogov zakonsko dopustno. Ali ni varuhinja
pokleknila pred katoliško cerkvijo? Če bo obrezovanje zakonsko
dovoljeno, ali otrok potem ne bo iznakažen in ne bo kršena njegova
nedotakljivost?
Nekaj klerikov dvigne glas in državni
organ se „skrije“. Kje pa živimo?
Ni komentarjev:
Objavite komentar