Ni še dolgo od tega,
ko je državni zbor zavrnil predlog zakona o spremembah zakona o
verski svobodi, po katerem naj bi med drugim ukinili državno
plačevanje socialnih prispevkov duhovnikom. Na ta predlog so se
odzvale nekatere verske skupnosti, predvsem je bila, kot ponavadi,
glasna katoliška cerkev. Ta je v skupni izjavi s še tremi verskimi
skupnostmi zavrnila omenjeni predlog, pri čemer pravi, da predlog
občutno znižuje dosežene standarde varovanja človekovih pravic v
Sloveniji, kar pomeni tudi nedemokratičen poseg v zakon o verski
svobodi.
V kritiki domnevnega
zniževanja standarda varovanja človekovih pravic oz.
nedemokratičnosti predloga je kot ponavadi prednjačila katoliška
cerkev, torej tista organizacija, ki temelji na strogi hierarhiji in
totalitarnost (papež Pij XI. leta 1930: »Če že obstaja
totalitaren režim – totalitaren v praksi in teoriji – je to
režim Cerkve, saj Cerkvi človek pripada na totalen način.«
Enciklopedija Slovenije, 13. zvezek) in z demokracijo nima nobene
zveze. Poleg tega ta cerkev že ves čas v principu zavrača
človekove pravice, razen tistih, ki so njej v korist. Govori o
verski svobodi in jo terja zase, sama pa te svobode drugim ne
priznava, saj prisilno krsti dojenčke in staršem grozi z večnim
peklom, če ne dajo svojega otroka krstiti, ne omogoča celovitega
izstopa, temveč samo formalnega, pa še pri tem izstopnike tako ali
drugače ovira. Čeprav izstopniki samo izkoristijo svojo svobodo
vesti, ki jo jim priznava ustava, jih cerkev kaznuje z izobčenjem
oz. prekletstvom – usta pa so jo polna človekovih pravic in
svobode vesti. Za nameček izstopnikom ostanejo vse dolžnosti, ki so
jih imeli kot člani, seveda pa izgubijo vse pravice. Čeprav so jo
polna usta tudi življenja, ne priznava pravice do življenja, saj
podpira smrtno kazen, poleg tega pa v svojih temeljnih verskih spisih
še danes poziva k pobijanju tistih, ki storijo razne moralne
prekrške (prešuštniki, homoseksualci, čarovnice ...) Kljub
takšnemu očitnemu kršenju slovenske ustave država molči in ne
zagotovi uresničevanje svobode vesti, kar je njena osnovna dolžnost.
Katoliška cerkev se
kot pijanec plota oklepa državnega financiranja svojih dejavnosti in
ljudi. Čeprav cerkvena sfera letno dobi od davkoplačevalcev vsaj 20
milijonov evrov in je cerkveno nepremično premoženje po uradnih
podatkih Geodetske uprave Republike Slovenije vredno kakšnih 800
milijonov evrov, v svetu pa je vrednost njenega premoženja tisoče
in tisoče milijard evrov (kardinal Vagnozzi: »Samo s skupnimi močmi
vseh treh varnostnih služb KGB, CIA in Interpola bi morda lahko
dobili vsaj približen podatek o celotnem bogastvu Vatikana in kje
vse se nahaja.« Ronald Cooke, Vatican Jesuit Global Conspiracy), si
ne pusti vzeti nobenega privilegija. Čeprav ob asistenci hlapčevske
države na vsakem koraku diskriminira drugače misleče in verujoče,
jo morajo ti kot davkoplačevalci še v 21. stoletju financirati.
Nekateri si s tem celo kopljejo lasten grob, saj jim cerkev ne
priznava pravice do življenja. Ni zastonj izjavil nemški zgodovinar
Karlheinz Deschner: Na svetu ni organizacije, ki bi bila »v antiki,
vključno s srednjim in novim vekom ter posebno v 20-tem stoletju
tako obremenjena z zločini, kot krščanska cerkev, prav posebno
rimsko-katoliška cerkev«. (Kdo sedi na Petrovem stolu, 3. del)
Kako dolgo še bo neka
zasebna organizacija držala v šahu celotno Slovenijo? Kako dolgo še
bo krvava biblija ideološka podlaga na tem svetu?
Ni komentarjev:
Objavite komentar