Na Trgu sv. Petra v Vatikanu so 11.12.2020 slovesno
osvetlili božično drevo, ki ga je Vatikanu podarila Slovenija. Tega dogodka se
je udeležil tudi zunanji minister Logar, ki se je skupaj z ministrom Podgorškom
in drugimi državnimi predstavniki udeležil še maše za domovino, ki jo je vodil
mariborski nadškof Cvikl in sprejema pri papežu Frančišek.
Po ustavi je država ločena od cerkve. Zato je nerazumljivo,
da so šli k verskemu obredu neke cerkve predstavniki državne oblasti. V čigavem
imenu so bili tam? V svojem ali v imenu vseh državljanov? Ali so bili tam tudi
v imenu nekatolikov, ateistov … Na podlagi česa lahko predstavnik države
predstavlja npr. vernika neke nekatoliške verske skupnosti pri verskem obredu
katoliške cerkve, ki npr. trdi, da je ta verska skupnost sekta, članom »sekte«
pa sploh ne priznava pravice obstoja. Ali ni to poniževalno do te verske
skupnosti in njenih vernikov? Država mora biti glede na 7. člen ustave versko
nevtralna. Ne sme podpirati nobene verske skupnosti, nobene vere, do vseh mora
imeti enak odnos. Ali je država versko nevtralna, če se njeni predstavniki
udeležujejo verskih obredov neke verske skupnosti?
Na sprejemu pri papežu je minister Logar dejal, da je slovensko
božično drevo v središču krščanstva sporočilo miru. Uboj mogočnega 30
metrov visokega in več ton težkega drevesa je sporočilo miru? Ali se je
minister šalil? Ali je ubijanje živih bitij, kar posek božičnega drevesa vsekakor
je, del miru? Uničevanje narave kot del miru? Pa za hlapčevsko dobrikanje
papežu ni bilo ubito samo eno drevo, temveč približno 40 smrek in jelk, ki jih Slovenija
podarila Vatikanu poleg smreke, ki stoji na Trgu sv. Petra. Kakšna je to
država, ki za dobrikanje neki osebi uničuje živa bitja in kakšen je to tisti,
ki takšna darila sprejme?
Iz besed ministra Logarja je bilo razbrati, da Slovenija
smatra Vatikan za središče krščanstva. Ali je to res? Ali je lahko središče
krščanstva kraj, kjer ima sedež organizacija, ki je proti mnogim človekovim
pravicam, ki jih priznava slovenska ustava. Cerkev namreč ne priznava pravice
do življenja, saj zagovarja vojne, poleg tega pa njena biblija predvideva
smrtno kazen za večje število moralnih prekrškov – še zdaj je namreč treba
pobiti homoseksualce, prešuštnike, otroke, ki udarijo starše, sinove, ki
staršev ne poslušajo, tiste, ki ne poslušajo duhovnika … Cerkev ne priznava niti
svobode vesti, saj krsti dojenčke, s čimer jim odvzema versko svobodo, ki jo
tudi otrokom priznava ustava v 41. členu in ki potem sploh ne morejo več
celoviti izstopiti iz cerkve. Cerkev je tudi proti volilni pravici (to je
spremenila v volilno dolžnost), svobodi izražanja in tiska (papež Gregor XVI.
je leta 1832 dejal, da je človekova svobodna volja norost, bil je proti svobodi
tiska in vesti, njegov kolega Leon XIII. pa je rekel, da ni dovoljeno
spodbujati svobode mišljenja in svobode tiska) … Organizaciji, ki praktično
dnevno krši temeljne človekove pravice in ki v bistvu sploh ne priznava
slovenske države, so se pri maši in na sprejemu pri papežu »poklonili«
predstavniki slovenske države. Zelo žalostno. »Priklonili« so se organizaciji,
za katero je znani nemški zgodovinar Karlheinz Deschner dejal, da na svetu ni
organizacije, ki bi bila v antiki, vključno s srednjim in novim vekom ter
posebno v 20-tem stoletju tako obremenjena z zločini kot rimsko-katoliška
cerkev. »Priklonili« so se organizaciji, za katero je sam papež Pij XI. dejal: »Če že obstaja
totalitaren režim – totalitaren v praksi in teoriji – je to režim Cerkve, saj
Cerkvi človek pripada na totalen način.« Jasno je, da Vatikan ni središče
krščanstva, pravzaprav Vatikan s krščanstvom nima nič skupnega, kajti Jezus je
bil pacifist, ljudem je priznaval svobodno voljo, ni ustanovil nobene cerkve,
postavil nobenega duhovnika …
V slovenski delegaciji na sprejemu pri papežu sta bila tudi
klerika Rode in Cvikl. Zanimivo je, da je Cvikl papežu prinesel pozdrav
slovenske vlade. Slovenska vlada pozdravlja papeža preko klerika in ne
zunanjega ministra? Ali je bil klerik Cvikl predstavnik slovenske vlade, čeprav
je vlada kot državni organ po ustavi ločena od cerkve? Če je bila slovenska delegacija
delegacija Republike Slovenije, torej države, kaj sta v njej počela klerika Rode
in Cvikl? Ali ni država ločena od katoliške cerkve?
Na avdienci pri papežu je klerik Cvikl tudi dejal, da božično
drevo prihaja z ozemlja, prepojenega s krvjo mučencev po drugi svetovni vojni.
Zakaj je Cvikl spet kot lajna omenil poboje po drugi svetovni vojni? Ali hoče cerkev
še bolj poglobiti razkol in sovraštvo v Sloveniji? Ali se cerkvi ne gre za
spravo? Če da, zakaj potem stalno omenja te poboje? Če drevo, ki je raslo na ozemlju
pobojev nosi s sabo sporočilo upanja in miru, kot je to dejal Cvikl, pa je
vprašanje, ali tudi njegovo omenjanje pobojev nosi sporočila miru. Kajti Jezusovo
učenje o spravi pravi, da je sprava stvar storilca in žrtve ter v posledici
Boga in ne, da se v to vpleta neka organizacija s svojimi satanskimi oz. nekrščanskimi
interesi.
Ni komentarjev:
Objavite komentar