Trditev MZZ, da Slovenija
nasprotuje smrtni kazni, ne drži. Res po slovenski ustavi ni smrtne
kazni in je človekovo življenje nedotakljivo, vendar se Slovenija
za odpravo smrtne kazni zavzema samo verbalno. Dejanja, ki edina
štejejo, pa so drugačna.
Slovenija sodeluje v vojni v
Afganistanu, kjer dnevno umira mnogo Afganistancev, ki jih pobijajo
enote Nata, v katerih sodeluje tudi Slovenija s svojimi vojaki.
Afganistanci umirajo samo zato, ker so drugačnega mnenja kot
pripadniki zavojevalske zahodne ideologije, ki se po svetu širi tudi
z vojsko ter posledično z ubijanjem in uničevanjem. Ne glede na to,
ali slovenski vojaki ubijajo domačine ali pa ne, že samo
sodelovanje z morilci in podpora temu, pomeni, da so bolj ali manj
enaki. Kajti ni tat samo tisti, ki krade, temveč tudi tisti, ki drži
vrečo. Afganistanci so ubiti samo zato, ker ne mislijo oz. ne živijo
tako kot hoče cerkveni zahod. Torej če nisi z nami, te odstranimo
in ubijemo. To pa je po svoji vsebini smrtna kazen, seveda
izvensodna, zavita v celofan obrambne vojne, vojne proti terorizmu
... V izvrševanju te kazni sodeluje tudi Slovenija, zato je jasno,
da Slovenija ni proti smrtni kazni. Podobno je v Iraku, kamor je
Slovenija celo podarila večjo količino orožja, s katerim se
izvršuje izvensodna smrtna obsodba nad nezaželenimi. Po dejanjih
jih boste spoznali in ne besedah.
To pa še ni vse. Slovenija
podpira tudi smrtno kazen, ki jo ima v svojem nauku katoliška
cerkev. Ta namreč predvideva smrtno kazen za večje število
moralnih prekrškov, ki so navedeni v bibliji. Pobiti je potrebno
homoseksualce, prešuštnike, otroke, ki udarijo starše, sinove, ki
starše ne poslušajo, tiste, ki ne poslušajo duhovnika … Smrtnih
kazni je v bibliji na desetine in ker je biblija v celoti še danes
veljavna, je jasno, da so veljavne tudi smrtne kazni. Cerkev jih
seveda sedaj ne upa izvrševati, ker ji okoliščine niso naklonjene,
če pa se te spremenijo, se bo hitro začelo cerkveno ubijanje v
skladu z biblijo, kot se je to dogajalo v preteklosti, ne samo
daljni. Da Slovenija podpira cerkvene smrtni kazni pa je razvidno iz
tega, da dobro pozna cerkveni nauk in ničesar ne naredi, da bi v
Sloveniji ne veljal protiustavni katoliški nauk. Ne samo to. Temu
nauku, ki je globoko v nasprotju s slovensko ustavo in človekovimi
pravicami, daje celo legitimiteto npr. s sprejemom vatikanskega
sporazuma, ki ga je „blagoslovilo“ tudi ustavno sodišče. To
sodišče očitno ne pozna nauka katoliške cerkve; če pa ga, pa je
podpora cerkveni smrtni kazni celo namerna. Poleg tega pa država
letno daje cerkvi in njenim satelitom kakšnih 20 milijonov evrov za
širjenje njenega protiustavnega nauka, vključno z naukom o smrtni
kazni.
Ni komentarjev:
Objavite komentar