Po ustavi
je država ločena od cerkve. Zato je nerazumljivo, da so šli k
verskemu obredu neke cerkve predstavniki ljudstva in predstavniki
posvetne oblasti. V čigavem imenu so bili tam? V svojem ali v imenu
vseh državljanov? Ali so bili tam tudi v imenu nekatolikov, ateistov
… Na podlagi česa lahko predstavnik države predstavlja npr.
vernika neke nekatoliške verske skupnosti pri verskem obredu
katoliške cerkve, ki npr. trdi, da je ta verska skupnost sekta. Ali
ni to poniževalno do te verske skupnosti in njenih vernikov?
Država
mora biti glede na 7. člen ustave versko nevtralna. Ne sme podpirati
nobene verske skupnosti, nobene vere, do vseh mora imeti enak odnos.
Ali je država versko nevtralna, če se njeni predstavniki
udeležujejo verskih obredov neke verske skupnosti? Ali so
predstavniki države na katoliški maši tudi molili, peli, šli k
obhajilu? Če so, v čigavem imenu? V imenu judov, muslimanov …? So
se pri maši tudi klanjali cerkvi? Predsednik Ustavnega sodišča se
klanja duhovniku? Enako tudi vojak!
Posebej
zaskrbljujoče je, da je bil pri maši tudi predsednik ustavnega
sodišča. Ali ni s svojo navzočnostjo pri maši priznal primat
cerkve nad posvetno oblastjo? Ali ni s tem priznal primat kanonskega
prava nad ustavnim pravom Republike Slovenije? Ali ni s tem priznal
cerkveno pravilo, da so evangeliji nad ustavo, če je med njima
nasprotje? Kako bo odločal, če bo obravnaval zadevo, ki se tiče
cerkve? Se bo izločil, kajti ali je lahko nepristranski, če se
udeležuje katoliških verskih obredov? Pa to ni bilo prvič: tudi
lansko leto je bil predsednik ustavnega sodišča pri maši za
domovino.
Ustavno
sodišče je izdalo več odločb, ki so bile za katoliško cerkev
zelo ugodne. Katoliško cerkev je v eni izmed njih proglasilo za
splošno koristno organizacijo, kar je popolnoma nerazumljivo in po
vsej verjetnosti kaže na nepoznavanje zgodovine in nauka te cerkve.
Kako je lahko splošno koristna organizacija, ki ne priznava primata
slovenskega pravnega reda, če je v nasprotju z njenim evangelijem,
ki ljudem ne priznava pravice do življenja in še vedno ima smrtno
kazen, ki ne priznava svobode vesti, saj še vedno krsti dojenčke in
ne pozna celovitega izstopa, ki ženskam, judom … ne priznava
dostojanstva, ki v svojem nauku poziva na ubijanje drugače spolno
usmerjenih, prešuštnikov …, ki je izjemno obremenjena s krvjo in
zločini vseh vrst … (Zgodovinar Karlheinz Deschner: Na svetu ni
organizacije, ki bi bila »v antiki, vključno s srednjim in novim
vekom ter posebno v 20-tem stoletju tako obremenjena z zločini, kot
krščanska cerkev, prav posebno rimsko-katoliška cerkev«. (Kdo
sedi na Petrovem stolu, 3. del))
Pri maši
so bili tudi predstavniki vojske. Kaj so tam počeli, ni jasno. Ali
je mogoče vrhovni poveljnik slovenske vojske katoliška cerkev? Ali
so vojaki molili katoliške molitve? Ali so mogoče katoliškega boga
kaj prosili? Da bi bog pomagal pobiti čim več talibanov, glede na
to, da je slovenska vojska v Afganistanu? V slovenski ustavi pa je
zapisano, da je človekovo življenje nedotakljivo. Torej tudi
življenje vseh talibanov, proti katerim se bori slovenska politika,
ki je v ta namen zlorabila tudi vojsko. Seveda pa tudi cerkev podpira
pobijanje talibanov, saj so nekatoliki, ti pa po katoliškem nauku
sploh nimajo pravice do življenja.
Katoliška
cerkev je pripravila mašo za domovino in ne za državo Slovenijo. S
pojmom domovina cerkev namreč ne misli slovenske države, temveč
gre za katoliško domovino, kar pa ni enako državi. In temu so se
poklonili slovenski državniki. Poklonili so se katoliški domovini,
Vatikanu in ne slovenski državi. Ali ni to žalostno?
Ni komentarjev:
Objavite komentar